BayGeNçLiK / SÜpEr GeNçLiK PLaTfOrMu
En güncel site !..
baygenclik
yarış
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
: - |
: www.fulloyun.com |
: Mevcut |
: Sanal Sürücü |
: Max Payne |
: 19 (200 MB) |
: Daemon Tool's İndirmek için Tıklayın. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 267KB. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 225KB. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 152KB. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 165KB. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 195KB. |
Oyunu kurduk ve çalıştırdık. Bizi oyuna her girişimizde farklı bir video karşılıyor. Hepsi birbirinden güzel ve usta pilotların yarışları. Bu yarışlar genelde en az hatayla yapılan yarışlar.
Videodan sonra ana menü açıldığında bizi:
Challange Championship Career Online High score Options ve Extras bölümleri karşılıyor.
İlk önce ayarlarımızı yapalım Options bölümünde ilk yaptığım hız göstergesini kilometreye çevirmek oldu. Sonra da çözünürlük ayarlarını yükseltmek.
Ayarlarda 2. Yaptığım ise kontroller vites tuşlarını ve keskin dönüşlerde sert direksiyon hareketlerini kullanacağımız tuşu ayarladıktan sonra ayarlar bölümünde işimiz bitiyor.
Ufak bir hatırlatma: Eğer yabancı diliniz iyi ve co-pilotun dediklerini anlarım diyorsanız game setting kısmından co-pilotunuzu seçebilirsiniz.
Challange bölümünden başlayalım.
Bu bölüm oyuna alışmamız araçları ve yolları tanımamız için yarışlar yapabileceğimiz bölüm bu yüzden anlatabilecek çok fazla bir şey yok. Araçlar ve yolların bi çoğu oyuna ilk girişimiz olduğu için kapalı.
Championship
Bu bölüme ilk girdiğimizde Colin McRae bizi karşılıyor.
Biyografi bölümünden kendisi hakkında bilgi alabiliriz.
Bu bölümde kendimize yeni bir hesap açıp giriş yaptığımızda seçebileceğimiz 4x4 araçlar bulunuyor.
Bunlar:
Subaru Impreza WRX, Citroen Xsara, Mitsubishi Evo VII, Ford Focus ve Peugeot 206
Bu araçlar aynı kategoride olduğu için özellikleri hemen hemen aynı. Ama yol tutuşu kalkışı ani fren durumundaki kontrolleri gibi önemli detayları bazen çok büyük farklar gösteriyor.
Subaru Impreza çok güçlü 1. viteste çabuk patinaja düşen ve lastik yakan, virajlarda diğerlerine göre avantaj sağlayan, 4x4 özelliği diğerlerine göre daha sistemli çalışan bir araç.
Oyunda genelde aracı kontrol edebileceğimiz hız 60-120km arasında ancak bu araç sınırları zorluyor. 200km hız ile bu aracı çok rahat kontrol edebiliyorum.
Mitsubishi Evo VII
Bu araç özellik bakımından Imprezaya daha yakın bir araç ikisinin de yol tutuş vs özellikleri bir birine çok yakın. Ama bu araçta yüksek hızda kontrolu zorlananlardan. Ama Xsaradan çok çok daha iyi
Ford Focus
Virajlı yollarda kontrolu iyi ancak hız yaptığımda biyerlere çarpmadan durduramadığım bir araç oldu
Peugeot 206 diğerlerine göre kısa olan kasası ile keskin virajlarda savrulmayan bir araç ama yinede gerek hızlanması gerekse de diğer özellikleri ve en önemlisi dış görünüşü ile beğenmediğim bir araç
Citroen Xsara
Ben hiç beğenmedim ve çok fazla da kullanmadım. Bu yüzden hemen geçiyorum.
Çok pati çeken hemen yoldan çıkan ve kontrolleri zor bir araç 120kmnin üzerine çıkamadım çünkü 100den sonra kontrolden çıkıyor.
Ben Subaru Imprezadan yanayım.
Aracımızı seçtikten sonra vites seçimi yapıyoruz.
Vites seçimine gelmişken birazda aracın vitesinden bahsedeyim.
Eğer yarı-otomatik seçersek hızlanmamızda çok fayadasını görürüz çünkü bazen vites düşürmemiz gereken yerde gazı kesmezsek aracın hızı düşse bile vites düşürmüyor ve kendimiz müdahele ederek gaz kesmeden vitesi küçültüp tekrar hızlanabiliyoruz.
Düz vites seçersek bazen ani hız kesme durumlarında bizi zorluyor.
Otomatik vitesi tavsiye etmem çünkü 100km hızla giderken araç kontrolden çıktı ve duvar direk gibi bir engele çarptıysak aracın birçok bölgesinde olduğu gibi şanzımanda da büyük sorunlar oluşuyor. Ve gaz kesseniz dahi arıza yüzünden vites otomatik düşmüyor.
Yada aynı sorun hızlanırken oluyor. Vites arttırma zamanları bozuluyor. Ve motordan tam verim alamıyorsunuz.
Yani en iyisi yarı-otomatik vites. İstediğiniz zaman kontrol sizde istediğiniz zaman ise otomatik.
Vites seçiminizide yaptıktan sonra servis alanındayız.
Burada aracımızın Lastik süspansiyon vites değişimindeki oranlar(yüksek devir yada düşük devir) direksiyon hassaslığı ve hala anlayamadığım 2 ayrı özellik var.
Servis alanından ilk önce test sürüşü yapmak için shakedown bölümüne girebiliriz. Burada araca ve yola alışacaksınız.
Tekrar servis alanına dönersek ilk önce yolu inceliyoruz. Yol bilgilerinde zemin hava durumu ile ilgili bilgiler yer alıyor o bilgilere bakarak aracımızın yerden yüksekliğini lastiğini ve yukarda bahsettiğim diğer ayarlarını seçebilirsiniz.
Bunlarıda tamamladıktan sonra yarışa hazırsınız.
Championship bölümünde fazla ilerleyemediğim için kısa geçiyorum.
Gelelim Career bölümüne.
Bu bölümde ilk olarak bizi VW Polo karşılıyor.
Çok kibar gürünümlü bir araç. Yol tutuşuda görüntüsü gibi. Heryere altı değiyor çamura yada kara saplandığında çıkması zor oluyor. Su birikintilerinde hemen kontrolden çıkıyor.
Yol kenarındaki büyük çukurlara daldığında bazen çıkamıyor.
Ayrıca aracı yol kenarındaki çimlere kaptırdığınızda araç o tarafa çekiyor
Kaza yaptığınızda ise çok büyük hasarlar alıyo. Çarptığınız bir ağaç yada duvarda tamponunu motor kaputunu ve çamurluğu hemen bırakabilir. Duvar yada bariyerlere sürtünerek gittiğinizde kapıları bırakma durumu söz konusu
İlk bölüm çok kolay ancak Polo bu tür yollarda hırçın davranamayan bir araç olduğu için sizi zorlayacaktır. Eğer hiç yoldan çıkmadan kullanmayı başarabilirseniz ilk yada ikinci oynayışınızda birinci bölümü geçebilirsiniz.
Etaplarda başarılı olabilmeniz için yukarıda durumunuzu gösteren çizgileri hepsini yeşil olarak tamamlamak gerekiyor. Ve etap zamanınızın etaba girerken size gösterilen zamandan iyi olması gerekiyor.
İlk bölümü kazandınız.
Şimdi bize mg diye bir araç veriyorlar bu aracı roverdan tanırsınız. Bu araç poloya göre daha iyi bir araç. Yol tutuşu kar çamur su birikintilerinden etkilenmemesi poloya fark atan yönleri.
Ve birde vites testi yaptırıp başarılı olursak aracımıza ufak bir modifiye yapılıyor.
Her bölüm sonrasında farklı testler ve ona bağlı modifiyeler bizi bekliyor.
2.bölümde ise ford mk diye berbat ötesi bir araç var.
Bu aracı ilk aldığımda weezard ile görüşürken oyunu anlattığımda isminden dolayı (mk) epey gülmüştük.
Bu araç ile 2.bölümü 5.denemede geçtim.
Araç arkadan çekişli hantal ve çok pati çekiyor.
Hangi hızda olursanız olun virajlarda tam gazi ile devam etmeye uğraşırsanız araç izin vermiyor ve patinaşa düşüp hemen spin atıyor. Bu araç ile defalarca takla attım lastik yaktım hatta bir yarışta arka lastikler parçalandı ve yarışı jantlarla sürdürdüm
2.bölümü zorda olsa geçtik ve mkdan kurtulduk
Şimdi bizi Subaru impreza ve Audi a3 bekliyor. İkiside güzel araçlar. Ama benim tercihim her zaman Subaru imprezadan oldu (NfsU ve Most Wantedda da impreza derim)
Neyse kısa keselim
Genel olarak düşünürsek. Kontrolleri çok gerçekçi bir ralli oyunu. Karlı çamurlu yollarda kullanmakla kuru asfalt yada gevşek bir toprak zeminde kullanmak her zaman çok fark ediyor. Hele bide lastik seçiminde hata yaparsanız yarış yarıştan çok Tokyo dirftten ve nfsden bildiğimiz yanlama olayına dönüşüyor.
Bütün araçların yarışlardaki görüntüsü kusursuz.
Bütün araçlar hasar aldığında grafik yönünden çok zengin görüntülerle karşılaşabiliriz.
Aracın altından geçen ezilmiş parçalanmış ön tampon yolun ortasında yanmış ve parçalanmış bir lastik boyası dökülmüş kaportalar su kaynatan bir motorda bunlardan.
Ayrıca aracınız çok fazla hasar aldıysa ve yarışı iyi bir şekilde bitirebilmek için hala daha ümidinizi yitirmediyseniz beklenmedik bir anda motor stop ediyor ve uzun süre çalışmıyor.
Bir yarışta aynı bu durumda yarış sonunu gördüğüm bir anda motor stop etti ve uzun bir süre çalışmadı ve araç boşta finishe ulaşamadığı için sinir krizine girecektim
Motor sesleri her araç için ayrı bir güzellikte.
İşletim Sistemi: Windows 98/ME/2000/XP
İşlemci: Pentium III / Athlon 1 GHz
RAM: 256 Mb
Ekran Kartı: 64 Mb
HDD: 3gb
YOK
: - |
: www.fulloyun.com |
: Mevcut |
: Sanal Sürücü |
: Max Payne |
: 4 (200 MB) |
: Daemon Tool's İndirmek için Tıklayın. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 157KB. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 104KB. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 93KB. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 122KB. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 167KB. |
Released on November 6, 1997 in the United States and February 2, 1998 in Japan and Europe, the special edition of NFS II includes one extra track, 4 extra cars, 3 bonus cars, a new driving style called "wild", and 3dfx Glide hardware-acceleration support. These new features add up to a substantially improved game.
İşlemci: Pentium-90
RAM: 16 MB
Aşağıdaki kodları ana menüde yazın:
pioneer : Arabanızın hızı artar.
vip : Limuzin kullanın.
schoolzone : Okul otobüsü kullanın.
madland : Satış standı kullanın.
rexhour : T-Rex dinozor kullanın.
kcjones : Arabanıza ve havaya gökkuşağı deseni eklenir. (Sadece 3dfx'te)
roadrage : Kornaya basın, ve rakibizi uçurun.
mad : Arabanızdan duman yerine inekler çıksın. (Sadece 3dfx'te)
slot : Arabanız rayda gider.
chase: Arabalar sizi takip eder.
rain : Proving Grounds ve Mystic Peaks'te yağmur yağar. (3dfx'le çalışmaz!)
slip : Kaygan yollar.
rushhour : Daha yoğun bir trafik için.
hoolywood : Kilitli yolu açar.
fzr2000 : Üç tane kilitli arabayı açar.
go## : ## yerine 18 ile 51 arasında bir sayı girin ve trafikteki arabalarla gidin.
: RELOADED+ |
: www.fulloyun.com |
: Mevcut |
: Sanal Sürücü |
: Max Payne |
: 36 (200 MB) |
: Daemon Tool's İndirmek için Tıklayın. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 106KB. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 153KB. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 152KB. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 153KB. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 161KB. |
This image has been resized. Click this bar to view the full image. The original image is sized 1024x768 and weights 155KB. |
Zafere nereden gidildiği hiç belli olmaz..
DiRT, efsane Colin McRae ismini ve serisini devam ettirmek üzere, 2007'nin Haziran aylarında bizlerle buluşmuştu. Görsel olarak çok önemli bir yol kat etmesinin yanında, hasar modellemeleri de inanılmaz gözükmekteydi. Geçtiğimiz aylar içinde, San Francisco'da düzenlenen bir etkinlikte, Dirt'e kardeş geliyor olduğunu öğrendik. Birçok geliştirme ile birlikte DiRT 2, bizlere Off-Road yarış heyecanı ile spor öğelerini bir arada hissettireceğe benziyor. Henüz açıklanan çok az özellik olmasına rağmen, bu kadarı bile özellikle yarış tutkunları için gayet hoş gözüküyor...
Yamuk yumuk yollar
Öncelikle biraz Off-Road kavramından bahsetmek gerekirse, Off-Road hem yarış oyunlarında hem de gerçek hayattaki yarışlara ayrı bir hava katıyor. Mantık, ''Bitiş çizgisine giden her yol mübahtır'' şeklinde işliyor. Yani illa ki belirli bir parkuru takip etmenize gerek yok, kestirme yollar kullanabilir ve kendinize daha kısa yollar bulabilirsiniz. Tabii bu tip yollar, genelde yer şekli olarak zorlayıcı, engebeli ve araç kontrolü zor yollar olabiliyor. Kim bilir, belki de kestirme olarak seçtiğimiz yol bizi bir uçurumun kenarına bile sürükleyebilir. Ancak yapımcılar bunu, o noktaya kadar dramatize ederler mi bu bilinmez.
DiRT 2'ye geri dönersek, yapım özellikle Off-Road sistemi üzerine önemli vaatlerle geliyor. Görsel efektler ve hasar modellemeleri için grafik motoru tekrar elden geçirilmiş, daha iyi bir sistem elde edilmiş. Buna göre, çok daha gerçekçi görüntüler ve fizik kuralları ile karşılaşacağız. Off-Road'lar sırasında rastlayabileceğimiz çamur, duman, kir gibi efektler son derece gerçekçi tasarlanıyor. Yağış ve ıslaklıklar için de ayrı bir motor hazırlanıyor ve üstelik aracımızın sürüşüne doğrudan etkileri bulunacak. Yani ne olursa olsun, bu gibi durumlarda kontrolü kaybetmemiz an meselesi olabilir.
"DiRT 2'de görsel efektler ve hasar modellemeleri için grafik motoru tekrar elden geçirilmiş, daha iyi bir sistem elde edilmiş."
Yapımcılar, DiRT 2'ye stadyum yarışları ekleyecekler. Burada, 40.000 ile 120.000 kişilik seyirciler önünde, her türlü yer şeklinde ralli yarışlarına gireceğiz. Bunun için de özel bir sistem geliştiriliyor, hem görsel hem de atmosfer olarak kendimizi bu kadar kalabalık bir stadyumda hissedebileceğimiz bir sistem yaratılıyor. Evlerinde özellikle iyi ses sistemlerine sahip olan arkadaşlarımız için son derece hoş bir durum bu. Bunların dışında, yarışabileceğimiz parkurlar içinde Londra, Los Angeles, Çin, Malezya ve Hırvatistan gibi yerler olacak. Tabii bunlar DiRT 2'nin içerdiklerinden sadece birkaç tanesi. Esas oyun, bunun gibi dünyanın dört bir yanında farklı yerler içerecek. Hepsinin kendine has yer şekillerinin ve iklimlerinin de olduğunu varsayarsak, her yarış bizim için farklı bir tecrübe olacak diyebiliriz.
Toz duman
DiRT 2 sadece tek kişilik değil, online oyunlarda da iddialı olacak. Gerçek zamanlı olarak, diğer oyuncularla kapışabilecek ve ralli keyfinin tadını online olarak da çıkartabileceğiz. Çeşitli oyun modları bulunacak ki bunlar daha sonra yapımcılar tarafından daha ayrıntılı bilgiler şeklinde verilecektir. Güzel olan bir haber de çıkış tarihi ile ilgili. Codemasters, yapımın bu sene içerisine yetişeceğini belirtiyor. İlk DiRTün üzerinde birkaç geliştirme ve eklenti olacağını da varsayarsak, çok uzun süre beklemeyecekmişiz gibi görünüyor. Şimdiden direksiyonları hazırlayıp, ilk DiRT ile ısınma turlarına geçmenin hiçbir sakıncası yok.
İşletim Sistemi: Windows XP / Windows Vista / Windows 7
İşlemci: Intel Pentium 4 3.0 Ghz / AMD Athlon 64 3400+
RAM: 1 GB (XP) / 2 GB (Vista)
Ekran Kartı: ATI Radeon X1500 / NVIDIA GeForce 6800
HDD: 10 GB
YOK
BUGÜN 118 ziyaretçiBuRdAyDı